Poznaj 9 korzyści ze współpracy z korektorką. Bukiet różowych tulipanów.

Twój pakiet korzyści – 9 przykładów

Poznaj 9 korzyści ze współpracy z korektorką. Bukiet różowych tulipanów.

Twój pakiet korzyści – 9 przykładów

Wiesz już, w czym mogę Ci pomóc, i znasz różnice między redakcją a korektą. Zastanawiasz się jednak, co właściwie zyskujesz (i czy w ogóle coś zyskujesz) dzięki współpracy ze mną? Już tłumaczę. Przygotowałam dla Ciebie kilka przykładów, choć ta lista jest o wiele dłuższa i (prawie) się nie kończy 🙂 Poznaj 9 korzyści płynących z naszej współpracy!

Poznaj 9 korzyści

  • Budujesz wizerunek eksperta. Treści, które tworzysz, są wolne od błędów. Twój odbiorca czuje, że jesteś profesjonalistą, bo dbasz o każdy szczegół. W Twoich tekstach na próżno doszukiwać się błędów językowych, bo są starannie dopracowane.
  • Oszczędzasz swój czas. Nie musisz sprawdzać w nieskończoność, czy w Twoim tekście kryją się literówki. Zrobię to za Ciebie! Nie musisz też poświęcać swojego cennego czasu na przeszukiwanie słowników i stron internetowych, aby odnaleźć spędzające Ci sen z powiek reguły językowe.
  • Zyskujesz spokój, bo powierzasz swoje dzieło specjaliście. Skupiam się na języku. Wiem, czego szukać i na co zwrócić uwagę, a uwierz mi – nie sposób zliczyć zasad językowych i wymogów edytorskich.
  • (Prawdopodobnie) popełniasz błędy, z których nie zdajesz sobie sprawy. Nie tylko je wyeliminuję, ale też wyjaśnię Ci, dlaczego wprowadziłam zmiany. Dzięki temu (być może) uda Ci się uniknąć ich w przyszłości.
  • Możesz skupić się na tym, w czym jesteś ekspertem. Kwestie językowe zostaw mnie!
  • Otrzymasz tekst w uzgodnionym wcześniej terminie.
  • Cechuje mnie bardzo duża dokładność. Zapewnię Twoim słowom maksimum uwagi i zwrócę uwagę na najdrobniejsze szczegóły.
  • Czeka na Ciebie mnóstwo empatii, szacunkuzrozumienia. Bardzo zależy mi na tym, aby współpraca przebiegała w serdecznej atmosferze.
  • Po zakończeniu zlecenia wciąż możesz liczyć na moje wsparcie. Kontakt z klientem nie kończy się dla mnie w momencie przesłania ostatecznej wersji tekstu.

Jesteś marką

I jak? Czy któraś z tych korzyści zrobiła na Tobie wrażenie? 🙂 Czy któryś argument przekonał Cię do tego, aby powierzyć mi swoje dzieło?

Pamiętaj, że nasza współpraca nie jest Twoim zbędnym wydatkiem. Jest Twoją inwestycją.

Sposób, w jaki się komunikujesz, jest Twoją wizytówką. Tworzysz markę. I to niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes, którym dzielisz się z całym światem. Jeśli jesteś osobą prywatną – Twoja marka to Ty! Zatroszcz się o swój wizerunek. To przynosi same korzyści.

Udostępnij

Komentarze